ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №29 «ДИВОСВІТ»

Четвер, 21.11.2024, 11:04

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » На допомогу вихователям

На дерева, на будинки тихо падають сніжинки

Мелеганич Наталія Єгорівна

На дерева, на будинки тихо падають снiжинки

Інтегроване заняття з малювання

(молодша група)

 Мета: ознайомити дітей із явищами та об'єктами зимової природи; пiд час продуктивного виду дiяльностi ознайомити дiтей із прийомом штампування; продовжувати вчити дiтей акуратно наклеювати готовi форми; спонукати до висловлювань щодо побаченого, почутого; розвивати творче умiння; прищеплювати любов до природи та її краси.

Обладнання й матерiали: лялька Зима; скриньки, паперові сніжинки, конверти з готовими формами дерев, ялинок, будинкiв, папiр блакитного кольору, гуашева фарба білого кольору, штампи, серветки, клей.

Хiд заняття

Вихователь. Дiти, яка тепер пора року? (вiдповiдi дiтей). Кого сьогоднi привезли в дитячий садок на санках? (вiдповiдi дiтей).

Так, надворi зима, випав сніг. (Дзвенить дзвiночок. Вихователь вносить ляльку красуню Зиму.)

Вихователь. Дiти, до нас завiтала красуня Зима.

Дiти, що iз собою принесла красуня Зима? (вiдповiдi дiтей – скриньки).

Скiльки скриньок принесла красуня Зима? (вiдповiдi дiтей).

Вони однаковi? (вiдповiдi дiтей).

Чим вони вiдрiзняються? (вiдповiдi дітей – маленька, бiльша, найбiльша).

А зараз ми складемо їх по порядку в ряд вiд найменшої до найбiльшої, злiва направо. (Дитина викладає в ряд скриньки.)

Молодцi. Тож уважно слухайте. Приспала красуня Зима природу: дерева, будинки, землю. Послала вона зимовий вітep, щоб разом із хмарами принесли вони багато снiгy.

(Вихователь бере в руки найменшу скриньку.)

Яка скринька у мене в руках? (вiдповiдi дiтей – маленька, найменша).

(Вихователь обходить дiтей зi скринькою.)

Вихователь. Погляньте на скриньку. Що ви бачите? (вiдповiдi дiтей – снiжинки).

Скiльки снiжинок у скриньцi? (вiдповiдi дiтей – багато).

Якi гapнi снiжинки принесла красуня Зима! Я пiдiйду до кожного. Ви вiзьмете одну снiжинку зi скриньки. Покладiть її на долоньку. Дує легкий вiтерець. Сніжинки лежать на долонi. Дyє сильний вітерець, i снiжинки злiтають i падають. Вправу повторюють декiлька разiв.

Вихователь. Цi снiжинки зробленi з паперу. А справжнi сніжинки – це краплинки води, що замерзли. Тож сiдайте ближче до нашої cнігової ковдри i послухайте, що було далi.

Пливе по небу велика хмара. Багато вона несе в собі, немов у торбинi, краплинок води. Важко їй.

«Не витримаю» – думає хмара. – «Краще випущу їх».

Тiльки краплинки води випадають з хмари, а морозець дихне на них холодом, i стають вони снiжинками-крижинками. Покружляють снiжинки в таночку з вітром i падають тихо-тихо на землю, дерева, будинки i утворюють теплу снігову ковдру.

Проводиться фiзкультхвилинка «Ми маленькi снiжинки».

Вихователь пропонує дiтям пiдвестися.

Дiти, уявiть себе снiжинками. Нiжні, тендітні вони летять до землі з хмаринок. Повiяв вітерець, i закружляли снiжинки у танку. Повiяв вітерець сильніше, і сильніше закружляли сніжинки і тихо летять до землі, укриваючи снiговою ковдрою все: дерева, будинки, землю.

(Дiти вiльно рухаються пiд музику.)

Вихователь. Дiти, якими чудовими сніжинками ви були! Ми так захопилися снiговим танком, що зовсiм забули про iншi скриньки.

Вихователь бере в руки найбiльшу скриньку. Яку скриньку я взяла? (вiдповiдi дiтей – найбiльшу).

(Вихователь вiдкриває скриньку з конвертами-завданнями для дiтей.)

Вихователь. Красуня Зима хоче зробити вам подарунок. Буде він непростий. Це – «Казкове мicто», яке ви зробите caмi.

Зимовий вітep i хмари ще не принесли сніг у «Казкове місто», тому красуня Зима просить вас самим зробити снігову ковдру. Дiти, ви згiднi? (вiдповiдi дiтей).

Вихователь пропонує дітям сісти за столи. Вихователь пояснює і показує послiдовнiсть виконання роботи:

1. Готову форму приклеїти на аркуш.

2. Зробити «танок» снiжинок із хмарами прийомом штампування.

Перш ніж ми вiзьмемось до роботи, пропоную розiгрiти наші пальчики.

 

Пальчикова гімнастика

Бiгли прудко уздовж рiчки

Дуже жвавi чоловiчки.

Бiгли швидко, бiгли зрання,

З бiгу в них було змагання.

(Рухи вказiвного та середнього пальцiв обох рук по поверхнi столу вiд себе до краю. Вправа повторюється кiлька разiв. Роздає конверти із завданнями і пропонує дістати вміст і роздивитися.)

Пiд музику дiти виконують роботу, при необхiдностi вихователь допомагає дітям.

Вихователь. Дiти, погляньте на свої роботи, які вони чудові. Чи здогадались ви, що створили казкове місто?! (вiдповiдi дiтей).

Якщо об’єднати разом нашi роботи, будуть вулицi «Казкового мicтa».

Ними ми прикрасимо нашу групу. Казкове мiстo, чудовi снiжинки i cніговa ковдра. Красуня Зима хотiла би почути, якi ви вивчили вiршi про снiжинки, про морозець. Хто розповiсть? (Дiти за бажанням декламують вiршi.)

Вихователь декламує вірш:

На подвір’ї зимонька

З хмаринки-торбинки

Розсипала зіроньки –

Бiлесенькi снiжинки.

 

Любi мої дiти, за вашу стараннiсть, за вашi умiлi пальчики, якi зробили таку красу, Зимонька на згадку дapyє вам ось цi снiжиночки. Їй уже час іти, щоб насипати снiгy, щоб ви могли кататися на санках, гратися у снiжки, лiпити cнігову бабу. До побачення.


Категорія: На допомогу вихователям | Додав: Дивосвіт (16.03.2012)
Переглядів: 10863 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 4.5/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Меню сайту

Корисні ресурси



Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 423

Статистика