ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №29 «ДИВОСВІТ»

П`ятниця, 29.03.2024, 00:04

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » На допомогу вихователям

Колобок у гостях у дітей


Чирак Стефанія Михайлівна
Конспект інтегрованого заняття

з пріоритетом логіко-математичних завдань

(середня група)
   Тема: "Колобок у гостях у дітей"
  Завдання: вправляти дітей у порядковій, кількісній і зворотній лічбі. Закріпити вміння дітей лічити в межах 5, розрізняти цифри від 1 до 5. Продовжувати вчити дітей орієнтуватись у просторі відносно себе: ліворуч, праворуч, попереду, позаду, а також у межах аркуша паперу.

   Закріпити вміння розрізняти геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, прямокутник; геометричні тіла: кулю, куб, циліндр. Закріпити знання про основні кольори та частини доби. Розвивати вміння активно користуватися малими жанрами фольклору – загадками, приказками; розвивати мислення, кмітливість, зорову та довільну пам’ять, увагу, вміння працювати в колективі. Виховувати інтерес до логіко-математичних занять.
   Матеріал: силуетні зображення Зайчика, Вовка, Ведмедя, Лисиці, казкового героя Колобка, цифрові картки, картинки для закріплення понять:
ранок, день, вечір, ніч; геометричні фігури для оздоблення "ковдри"; кошики, на яких зображені числові позначення – різна кількість крапок; морква; різнокольорові рукавички; цифри від 1 до 5; капелюх; клейстер, серветки, пензлики, підставки; зайчики, смужки; круги; маски героїв; диск із інструментальною музикою.
Хід заняття
Мотивація діяльності
    Діти, сьогодні у нас на занятті гості. У народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюся, що ви, як і я, раді нашій гості, тож давайте привітаємося до неї і подаруємо свої усмішки (діти вітаються). А зараз кожен із нас нехай потисне руку своєму партнерові – тому, хто ліворуч; праворуч. Потискаючи, посміхніться другові, відчуйте тепло його долоньки. Потисли? Вам сподобалося? Наші ручки ніби виплели сітку доброти, яка накрила нас, закутала своїм теплом, як ковдрою. Ви знаєте, що сьогодні до нас завітає ще один гість – казковий герой (шукаю його по групі, але замість гостя знаходжу капелюха). Ну і жартівник наш гість! Мабуть, хоче, щоб ми пограли у гру „Чарівний капелюх”. (Діти говорять такі слова: "один, два, три - в капелюсі будеш ти". Дитина, яка опинилася в капелюсі, відповідає на запитання вихователя).
-    Скільки сонечок на небі?
-    Скільки фар у машини?
-    Скільки вогників у світлофора?
-    Скільки хвостиків у трьох мишенят? і т. д.
   Діти, ви хочете дізнатися, що за казковий герой до нас завітав і десь заховався? Тоді відгадайте загадку:
Круглий, свіжий і рум'яний,
Я тільки що з печі.
Втік від діда, втік від баби,
Втечу й від малечі. (Діти вгадують.)
   Але де ж він? Давайте його пошукаємо. Хто хоче знайти його? (Одна дитина йде на пошук колобка.)
Дидактична гра „Знайди, де заховався Колобок”
   (За описом вихователя дитина повинна пройти по заданому маршруту, наприклад, повернися обличчям до вікна, пройди 5 кроків прямо, поверни направо і йди до кінця, там і заховався Колобок).
З'являється Колобок і вітається з дітьми.
   Подивіться, який гарний Колобок! Які слова можна про нього сказати? (рум'яний, пухкий, веселий, сумний, запашний, свіжий).
   Діти, а казка про Колобка закінчується весело чи сумно? Чому? (відповіді)
   Мабуть, тому наш Колобок не дуже веселий. Я пропоную разом із ним вирушити в казку. Можливо, ми допоможемо йому, і у казці буде інший кінець. Ви згодні? Щоб потрапити в казку, потрібно закрити очі та порахувати до 5. (Діти рахують.)
   Відкрийте очі. Ось ми з вами у казці. (Одягаю ляльку Колобка на руку.)
Покотився Колобок
З двору стежкою в лісок.
Ось під кущиком звірятко –
Довгі вушка, сірі лапки.
   Зайчик: Колобок, Колобок, я тебе з'їм!
   Колобок: Не їж мене! Я тобі пісеньку заспіваю.
   Зайчик: Не хочу я твоєї пісні, краще допоможи мені моркву зібрати.
   Вихователь: Засумував Колобок, бо не вміє. Давайте йому допоможемо.
Лічильно-пізнавальна діяльність
  (Діти підходять до столів, на яких кошики з цифрами 1, 2, 3. У дітей у руках числові картки. Вони повинні порахувати кількість крапок і взяти потрібну кількість моркви, яка "росте" на городі, та поставити у відповідний кошик).
   Вихователь: Молодці! Кошики з морквою віддамо зайчикові.
   Зайчик: Дякую вам, діти! А ще виконайте таке завдання:
Дидактична гра "Яка цифра заховалася?"
   (За кругами захована половина цифри, діти повинні відгадати, яка це цифра.)
Дидактична гра "Хто за ким стоїть?"
   (Їжачок, Ведмедик, Білочка, Вовк виставлені в один рядок. Потрібно відповісти на запитання.)
-    Хто стоїть першим?
-    Хто стоїть попереду?
-    Хто стоїть позаду?
-    Хто стоїть між ...?
-    Хто сусіди ...?
   Вихователь:
Покотився Колобок
Далі стежкою в лісок
І зустрівся ненароком
На узліссі з сірим Вовком.
   (Одягаю ляльку Вовка на руку.)
   Вихователь: Загарчав Вовк, як побачив, що Колобок не один, а з дітками.
   Вовк: Колобок, Колобок, я не з'їм тебе, якщо виконаєш завдання.
   Вихователь: Дітки, знову потрібна ваша допомога. Слухайте завдання від Вовка. Давайте пригадаємо, які ми знаємо частини доби.
   (Вивішую на дошці картинки, де зображені різні частини доби. Діти повинні відібрати потрібну частину доби.)
   Вовк: Молодці, діти! Із завданням ви впоралися. І допомогли Колобкові.
   Вихователь: Перед тим, як іти далі, Колобок пропонує вам погратися у рухливу гру "Веселі Колобки".
   (Діти одягають маски Колобків, лічилкою обираємо Зайчика, Вовчика, Ведмедика і Лисичку.)
   Вихователь:
Покотився Колобок,
Раптом чує - хтось тупцює:
То Ведмідь-набрід танцює.
   Побачив Колобок Ведмедя, злякався лютого, розгубився.
   Ведмідь: Колобок, я тебе з'їм, якщо ти не допоможеш мені розібратися в тому, чи потрібно мені ще саджати ялинки в лісі.
   Вихователь: На верхню смужку викладіть усі ялиночки, які знаходяться у ваших блюдечках, а на нижню – всіх зайчиків.
-    Скільки ялиночок?
-    Скільки зайчиків?
-    Чого більше?
-    Чого менше?
-    Що треба зробити, щоб їх стало порівну?
   Ведмідь: А тепер допоможіть мені до кожної рукавички дібрати пару. (У дітей рукавички різних кольорів та величини, треба дібрати рукавички одного кольору та величини.)
   Ведмідь: Дякую вам, дітки!
   Вихователь: Тільки-но зібрали рукавички, а назустріч Лисичка.
   Лисичка: Колобок, Колобок, я тебе з'їм.
   Вихователь: Не їж, Лисичко, нашого Колобка. Ми подаруємо тобі ось ці рукавички для твоїх лисенят.
   Лисичка: Дякую вам за рукавички. Не буду я їсти Колобка, якщо ви виконаєте такі завдання.
Дидактична гра "Назви геометричні фігури"
   (На дошці вивішені геометричні фігури, діти по черзі відгадують.)
Дидактична гра „Чарівна торбинка”
   (У торбинці геометричні фігури, дитина на дотик відгадує фігуру та описує її.)
Дидактична гра „Проведи лінію”
   (У дітей трикутник, треба провести лінію так, щоб з одного трикутника утворилося три; із квадрата утворилося два прямокутники і два трикутники.)
   Лисичка: Ви чудесні, розумні діти, але цього замало. Я хочу, щоб ви подарували мені теплу ковдру, адже настала вже зима і боїмося замерзнути. А як її прикрасити, я вам скажу.
Продуктивна діяльність
   (У дітей на столах аркуш паперу, набір геометричних фігур, клейстер, підставки, пензлики, серветки.)
   Лисичка: Я хочу, щоб посередині ковдри був червоний круг, у верхньому правому куточку синій квадрат, у верхньому лівому – жовтий квадрат, а нижні куточки прикрасьте зеленими прямокутниками.
   (Діти виконують завдання під супровід легкої інструментальної музики.)
   Вихователь: Діти впоралися з твоїми завданнями, Лисичко. Тобі подобаються наші ковдри?
   Лисичка: Дякую, дуже гарні.
   Вихователь: Погляньте, який Колобок веселий. Ми йому допомогли виконати завдання всіх звірят. Як ви думаєте, дітки, чому Колобок такий веселий? (Лисичка його не з'їла, і казочка закінчилася не сумно.)
   Вихователь: А зараз усі звірята хочуть погратися з вами у гру "Кого не стало?".
   (На столі стоять герої казки "Колобок". Діти закривають очі, а я забираю одного з героїв. Діти повинні відгадати, кого не стало.)
   Вихователь: Ну ось, нам пора прощатися із звірятами і повертатися додому. (Колобок дякує діткам за допомогу і прощається з ними.)
   Вихователь: Діти, сюрприз від Колобка. У вас на столах круги. Треба домалювати в ньому очі, ніс і рот, тобто намалювати портрет Колобка. (Це завдання дається на самостійну художню діяльність.)
   Та це ще не все. Бабуся, яка спекла Колобка, пригощає вас ось цими бубликами, які напекла для вас. А зараз нам пора повертатися в дитячий садочок. Ми з вами порахуємо від 5 до 1. (Діти закривають очі і рахують.)





Категорія: На допомогу вихователям | Додав: Дивосвіт (16.03.2012)
Переглядів: 17913 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 4.7/7
Всього коментарів: 1
1 JamesTorce  
0
заказать seo продвижение сайта у яндекса По всем возникшим вопросам Вы можете обратиться в скайп логин pokras7777 мы с удовольствием ответим на все интересующие вас вопросы...Анализ вашего интернет-проекта бесплатно

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Меню сайту

Корисні ресурси



Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 422

Статистика