ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №29 «ДИВОСВІТ»

П`ятниця, 26.04.2024, 15:30

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Матеріально-технічне забезпечення закладу

Звіт керівника за 2014-2015 н.р.

ЗВІТ

керівника ДНЗ №29 «Дивосвіт» Чаварги Ольги Юріївни

про роботу колективу закладу

у 2014-2015 навчальному році

Дошкільний навчальний заклад №29 «Дивосвіт» загального розвитку перебуває в комунальній власності, працює за 12-годинним режимом роботи та 5-денним робочим тижнем.

Дошкільний навчальний заклад №29 «Дивосвіт» введений у дію 4 листопада 1975 року. У 2001 році реорганізований у Спеціалізований навчально-виховний комплекс із поглибленим вивченням іноземної мови «Дивосвіт». У 2011 році реорганізований у Дошкільний навчальний заклад №29 «Дивосвіт».

Юридична адреса закладу: м. Ужгород, вул. Грушевського, 61-а.

Тел. 2-28-60.

Мова виховання та навчання – українська.

Установчі документи закладу:

Статут закладу зареєстровано 17.07.2011 року, №13241050008002466;

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи №26 від 30.11.1994 року;

Довідка про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України АА №449998, видана Головним управлінням статистики у Закарпатській області.

У закладі функціонують 11 дошкільних груп, у яких налічується 270 дітей, з них 44 дітей раннього віку.

Режим роботи закладу: з 7.00 до 19.00.

Навчально-виховний процес у ДНЗ №29 «Дивосвіт» здійснюють 28 педагогів, які характеризуються:

за освітнім рівнем:

з вищою педагогічною освітою – 22 педагоги,

з середньою спеціальною освітою – 4 педагоги;

за стажем роботи:

до 3 років – 7 педагогів,

від 3 до 10 років – 8 педагогів,

від 10 до 20 років – 3 педагоги,

понад 20 років – 10 педагогів;

за кваліфікаційним рівнем:

спеціаліст вищої категорії – 5 педагогів, з них 2 педагоги мають педагогічне звання «вихователь-методист», 1 – «старший вихователь»,

спеціаліст І категорії – 3 педагоги,

спеціаліст ІІ категорії – 3 педагоги,

спеціаліст – 13 педагогів,

відповідають займаній посаді – 4 педагоги.

Педагогічний колектив ДНЗ №29 «Дивосвіт» у 2014-2015 н.р. у своїй роботі керувався такими документами:

·        Конституцією України;

·        Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;

·        Положенням про дошкільний навчальний заклад;

·        Конвенцією ООН «Про права дитини»;

          Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності;

          Програмою розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля»;

·        Програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»;

·        методичними посібниками, рекомендованими МОН України.

Робота педагогічного колективу загалом та методична робота зокрема були спрямовані на реалізацію такого проблемного питання:

«Модернізація змісту навчально-виховного процесу на засадах компетентнісного підходу до розвитку особистості».

Керівництво методичною роботою навчально-виховного закладу здійснювалося вихователем-методистом Тулай О.Ю.

У 2014-2015 н.р. діяли два методичні об'єднання, а саме:

вихователів груп раннього та молодшого віку (керівник – вихователь Мелеганич Н.Є.);

вихователів середніх і старших груп (керівник – вихователь Шмідт Й.А).

Методичні об'єднання вихователів працювали над таким проблемним питанням: «Системний підхід до організації освітньої роботи з дошкільниками».

З метою реалізації проблемного питання педагоги навчального закладу вивчали теоретичні джерела з цього питання, впроваджували інтегративний підхід до організації освітнього процесу, принципи гуманізації, науковості, доступності, систематичності та послідовності, свідомості, активності, диференціації, інтеграції, індивідуалізації, розвивального навчання, творчого розвитку дитини; використовували активні та продуктивні методи і методичні прийоми, а саме: пізнавальні завдання, проблемні питання та ситуації, диференційовані завдання і вправи, ІКТ.

Методичні об'єднання працювали згідно з річними планами роботи. На засіданнях методичних об'єднань розглядались актуальні питання навчання та виховання теоретичного характеру, питання з обміну досвідом навчально-виховної роботи в дошкільних групах відповідно до вимог програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку старших дошкільників «Впевнений старт».

Було організовано такі практичні перегляди навчальних і виховних заходів:

заняття з мовленнєвого розвитку «Весела мандрівка» в молодшій групі №1 «Конвалія» (вихователь – Пахомова В.В.);

заняття з художньої літератури «Вивчення напам’ять вірша Г.Бойка “Перші крапельки весни”» в молодшій групі №3 «Калинонька» (вихователь – Кияк В.О.);

заняття з логіко-математичного розвитку «Допоможемо Червоній Шапочці» в середній групі №2 «Дзвіночок» (вихователь – Боднар В.І.);

заняття з логіко-математичного розвитку «Веселий ярмарок» у старшій групі №2 «Пролісок» (вихователь – Поляк І.М.);

заняття з рідної природи «Птахи рідного краю» у середній групі №1 «Ластівка» (вихователь – Реплюк О.О.);

заняття з грамоти у старшій групі №1 «Барвінок» (вихователь – Шмідт Й.А.).

У навчальному закладі працювала творча група педагогів над таким проблемним питанням:

«Плекаємо особистість разом» (робота з батьками), керівник – Чирак С.М.

На засіданнях творчої групи було розглянуто такі питання:

розробка анкет та тестів для батьків;

добірка консультацій різної тематики;

добірка матеріалів для проведення батьківських зборів.

У 2014-2015 н.р. було проведено чотири засідання педагогічної ради, на яких розглядалися такі питання:

Підсумки роботи навчально-виховного закладу за 2013-2014 н.р. та завдання педагогічного колективу на 2014-2015 навчальний рік відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту».

Обговорення і затвердження річного плану роботи ДНЗ№ 29 «Дивосвіт» на 2014-2015 навчальний рік.

Затвердження:

форми планування навчально-виховної роботи з дітьми;

режиму дня та розкладу занять.

Зміст і результати роботи з освітньої лінії «Особистість дитини».

Організація діяльності дітей, спрямована на набуття ними певних навичок поведінки та досвіду.

Аналіз моніторингових досліджень показників компетентності дошкільників за І півріччя.

Формування національної свідомості дітей в умовах сучасного дошкільного закладу.

Музейне освітнє середовище як джерело духовного розвитку дошкільників.

Творчі звіти педпрацівників, які атестуються.

Сучасні технології та їхній вплив на підвищення якості освітнього процесу в дошкільному закладі.

Психологічна готовність дітей до школи.

Аналіз моніторингових досліджень показників компетентності дошкільників за рік.

Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період.

Попередньо перед засіданнями педагогічних рад було проведено такіколективні перегляди освітнього процесу:

з безпеки життєдіяльності у старшій групі №3 «Веселка» на тему «Сам удома» (вихователь – Гайдук Н.М.);

з народознавства:

у середній групі №1 «Ластівка» на тему «Тепло рідної землі» (вихователь – Куштан Я.В.);

у старшій групі №2 «Пролісок» на тему «Ввічливі малята» (вихователь – Бойків Р.В.).

На базі ДНЗ №29 «Дивосвіт» було проведено курси підвищення кваліфікації керівників дошкільних навчальних закладів (тренінг «Мистецтво управління дошкільним закладом»).

Усі відкриті заходи проведено на високому методичному рівні, відповідно до сучасних вимог і методичних рекомендацій щодо організації життєдіяльності дітей у контексті чинних програм. Педагоги показали високий рівень теоретичних знань, професійної майстерності, творчості, систематичну і цілеспрямовану роботу з вихованцями та хороший рівень знань і вихованості дітей.

Педагоги навчального закладу постійно підвищують фаховий рівень і педагогічну майстерність шляхом самоосвіти, на курсах підвищення кваліфікації, відвідують методичні об'єднання, семінари, колективні перегляди занять, беруть участь у засіданнях педагогічної ради, відвідують консультації, які надає вихователь-методист Тулай О.Ю.

У 2014-2015 н.р. курси підвищення кваліфікації пройшли такі педагоги: Бандурович Г.М., Бойків Р.В., Гайдук Н.М., Тулай О.Р.

Атестацію пройшли такі педагоги:

Гайдук Н.М. – відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»;

Тулай О.Р. – присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»;

Бандурович Г.М. – присвоєно сьомий тарифний розряд.

Педагогами напрацьовано та систематизовано такі питання:

Бандурович Г.М. – «Музичний фольклор як засіб формування національної свідомості дитини»;

Гайдук Н.М. – «Гра – школа життя для дошкільників»;

Тулай О.Р. – «Казкотерапія як форма розвитку особистості дитини та її здібностей».

Педагоги навчального закладу постійно цікавляться новинками методичної літератури, творчо використовують їх у своїй роботі, ознайомлюються з надбаннями своїх колег, працюють над методичною проблемою, вдосконалюють професійну майстерність, що позитивно впливає на якість освітнього процесу. У навчальному закладі налагоджена робота з молодими педагогами, закріплені наставники за молодими педагогами, систематично надаються їм консультації з питань методики навчання та виховання дошкільників.

У закладі проводиться робота з упровадження нових технологій педагогіки в практику роботи з дітьми, а саме:

упровадження ідей Софії Русової в практику роботи з дошкільниками через інноваційну освітню технологію – проектування (завідувачка ДНЗ №29 «Дивосвіт» Чаварга Ольга Юріївна);

формування логіко-математичної компетентності дошкільників (вихователь-методист Тулай Олена Юріївна);

розвиток дрібної моторики рук дитини за методикою Марії Монтессорі (вихователь Поляк Інна Михайлівна);

трудове виховання як ранній прояв соціалізації дошкільника (вихователь Чирак Стефанія Михайлівна);

формування та розвиток творчих здібностей дітей засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності (вихователі: Мелеганич Наталія Єгорівна, Яновчик Олена Василівна).

У 2014-2015 н.р. було проведено такі семінари:

тренінг «Гра дитини: ключові аспекти реалізації»;

майстер-клас «Розвиток мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти»;

семінар «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: зміст та ефективні підходи щодо реалізації».

У 2014-2015 н.р. проведено такі виховні заходи:

тематичні тижні:

безпеки дорожнього руху – вересень 2014 р.;

рідного міста – жовтень 2014 р.;

протипожежної безпеки – грудень 2014 р.;

рідної мови – лютий 2015 р.;

творчості Т.Г.Шевченка – березень 2015 р.;

безпеки дітей – квітень 2015 р.;

святкові ранки:

Золота осінь;

Обжинки;

Ой хто, хто Миколая любить;

Новий рік;

Веснянки;

День Матері;

Випуск у школу;

День захисту дітей.

У нашому закладі функціонує методичний кабінет, у якому зібрано фахову літературу, педагогічні періодичні видання, творчі напрацювання педагогів, відеопрезентації систем роботи, найкращі зразки конспектів занять, портфоліо педагогів, зразки планування навчально-виховної роботи, конспекти свят, розваг, започатковано збір відеозанять, організовано виставку новинок методичної літератури.

Фізкультурно-оздоровча робота в навчальному закладі проводиться на достатньому рівні. Систему фізкультурних занять доповнюють спортивні розваги, свята тощо. Фізкультурні дозвілля проводяться двічі на місяць у кожній віковій групі. Тематика їх досить різноманітна. Чільне місце в забезпеченні достатньої рухової активності малюків посіли прогулянки. Наявність свіжого повітря, фізичних навантажень дає хороший загартовувальний ефект. Висока якість дошкільної освіти свідчить про раціональну організацію режиму життя дітей, чергування навчально-виховних заходів з іншими видами розвивальної діяльності.

Організація харчування дітей у закладі здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.01.2004 р. «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», а також «Інструкцією про організацію харчування дітей у ДНЗ», чинними санітарними нормами та правилами. У закладі установлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски (денне меню), графіки видачі їжі, добові проби, призначені особи, відповідальні за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медперсоналу та адміністрації.

Ведеться бракераж сирих продуктів та готової продукції. Відстежується суворе дотримання строків реалізації продуктів, які швидко псуються. На контролі питання дотримання технологічного процесу приготування їжі, смакових якостей готових страв. Результати систематичного контролю якості страв з боку СЕС та внутрішнього контролю свідчать про задовільну роботу працівників харчоблоку. Натуральні норми харчування щодо основних продуктів (м'ясо, риба, масло, цукор, яйця) виконуються на 80–90%.

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. Систематично здійснюється огляд дітей лікарем-педіатром, про що свідчать записи у дитячих справах. Ведеться облік відвідування та захворюваності вихованців.

У навчальному закладі вихователі всіх вікових груп проводять роботу з батьками відповідно до умов життя, складу сім’ї, психологічного клімату. Практикуються тематичні консультації, бесіди, батьківські збори.

Фінансово-матеріальне зміцнення відбувалося за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів. Так, протягом усього навчального року за рахунок позабюджетних коштів придбано у кожну групу сенсорні та настільні ігри, іграшки відповідно до віку дітей, посібники, канцелярські товари та стенди. Придбано кухонний інвентар, енергозберігаючі лампи, дезінфекційні та мийні засоби, матеріали для ремонту груп. У всіх групах зроблено косметичні ремонти. У двох групах за допомогою батьків замінено та відремонтовано аварійні ділянки водопровідних і каналізаційних мереж, санвузли. Працівники ДНЗ №29 «Дивосвіт» висловлюють глибоку подяку батькам за надану допомогу. У рамках Державної програми з енергозбереження за бюджетні кошти замінено 66 вікон і 6 дверей. На це було виділено 500 000 грн. З міського бюджету виділено 100 000 грн. для поточного ремонту закладу. Таким чином, утримання та влаштування будівель на території закладу відповідає санітарним нормам утримання дошкільних закладів. Технічний стан будівель задовільний. Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена, повністю огороджена, хоча огорожа потребує капітального ремонту. Ігрові майданчики, обладнання підтримуються у задовільному, безпечному стані. На території закладу відокремлено господарську зону зі сміттєзбірником, зелену зону з квітниками. Обладнання майданчиків підтримується у налагодженому стані, безпечне у використанні, про що свідчать акти обстеження, що підписуються на початку навчального року. Пісок завозиться на літній період. Прибирання майданчиків і всієї території дошкільного закладу здійснюється щодня. За потребою здійснюється викошування трави, обрізка кущів. Сміття прибирається у смітник і вивозиться двічі на тиждень.

Належну увагу адміністрація закладу приділяє виконанню Закону України «Про охорону праці». Між адміністрацією та профспілковим комітетом укладено колективну угоду з охорони праці. Аналіз її виконання заслуховується на профспілкових зборах та зборах трудового колективу. Ознайомлення працівників дошкільного закладу з директивними документами щодо охорони праці мають системний характер. Адміністрація, педагогічний колектив проводять певну роботу щодо створення безпечних умов життєдіяльності та профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу, у плані роботи за минулий навчальний рік (як і в попередніх) планувалася робота зі створення безпечних умов праці та запобігання дитячому травматизму. Усі питання розглядалися на нарадах при завідувачці.

Категорія: Матеріально-технічне забезпечення закладу | Додав: Дивосвіт (26.08.2016)
Переглядів: 1576 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Меню сайту

Корисні ресурси



Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 422

Статистика